مصاحبه آرشیو خبر ها
سطح و کیفیت بازی همانند مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود

سطح و کیفیت بازی همانند مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود

مکس آلگری پس از پیروزی شیرین 1‐0 شاگردانش در ورزشگاه یوونتوس در مورد بازی صحبت کرد. او معتقد است کیفیت و سطح این بازی مشابه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بوده است.

 

آلگری در این باره به خبرنگاران و اسکای اسپرت گفت:

 

بازی با کیفیت بسیار بالایی انجام شد، هم از لحاظ استعدادهای درون زمین و هم از لحاظ عملکرد کلی بازیکنان هم سطح مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود. در دقایقی از بازی به خوبی در زمین سازماندهی نشده بودیم و در ضدحملات گرفتار شدیم، اما موقعیت های فراوانی ایجاد کردیم که می توانست ما را صاحب برتری کند. با این حال به ندرت به آن ها فرصت گلزنی دادیم.

 

آلگری در ادامه افزود:

 

خوشبختانه اینتر فصل را خیلی خوب شروع نکرد وگرنه در حال حاضر یک حریف چالشی در بالای جدول برای اسکودتو محسوب می شد. خوائو ماریو در سمت راست زمین ما حرکت می کرد و در مواقعی در حمله سه بازیکن آن ها در مقابل دو بازیکن ما قرار گرفته بودند. از طرفی ما آماده بودیم تا آنتونیو کاندروا را پرس کنیم، اما الکس ساندرو در این مورد خوب عمل نکرد. اگر چه در نیمه دوم در این مورد رویکردمان را اصلاح کردیم و بهتر ظاهر شدیم. با این حال باید به احترام اینتر کلاه از سر برداریم، چرا که آن ها فوتبال بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و لحظاتی از بازی بود که می توانستند گلزنی کنند.

 

پائولو دیبالا برخلاف دفعه پیش هنگام تعویض شما را در آغوش گرفت...

 

لیختشتاینر نیز با ناراحتی زمین بازی را ترک کرد. من هر هفته می توانم تنها یک بازیکن عبوس داشته باشم، نه دو بازیکن! من صحبت های لیختشتاینر را بد متوجه شدم. هنگامی که او بر روی زمین افتاده بود فکر کردم مصدوم شده است، اما او موقع تعویض داشت به من می گفت و حالش خوب است و می تواند به بازی ادامه دهد.

 

پیروزی دیگری با سیستم «پنج شگفت انگیز» و با حضور تمام ستاره های خود در خط حمله به دست آوردید:

 

چیزی که مهم است نگرش تیم درون زمین است و نه منحصراً یک سیستم خاص. من امروزه صحبت های زیادی در مورد سیستم ها و اعداد می شنوم، اما اگر بازیکنانی با این خصوصیات داشته باشم می توانم همین گونه بازی کنیم، در غیر این صورت چنین چیزی امکان پذیر نیست. فکر می کنم که منحصر کردن بازی تنها به سیستم و اعداد رویکرد خیلی دقیقی نیست. در بازی های انتهای فصل ما کلودیو مارکیزیوی واقعی را خواهیم دید، نباید فراموش کنیم که او از یک مصدومیت جدی از ناحیه ی زانو برگشته است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: